TEMA: Ukloniti moje podatke s vašeg portala. Kako ?
0 0
Prije 147 mjeseca
Interesira me zašto su moj broj telefona i adresa stanovanja još uvijek DOSTUPNI na vašem portalu, mada sam 9.11. 2011 s T-coma(HT)prešao na Iskon i izričito zahtijevao da moj broj telefona ne bude javno dostupan !?

Kome se trebam obratiti da se moji podaci; Ime, prezime, adresa stanovanja, broj telefona, trajno uklone s vašeg sitea ??

Mora li to od vas zahtijevati moj novi provider ili mogu na nekakav način i sam to na ovom portalu učiniti ?

Lp
1 2
Prije 147 mjeseca
Vjerojatno je došlo do nekakve greške prilikom prijenosa informacije o tajnosti broja. Mi naravno možemo obrisati broj u našoj bazi, ali to nema smisla jer bi ga opet idući dan dobili vašeg operatera (dobivamo od svakog operatera ažurirane baze svaki dan ili svaki drugi dan).
Ako broj nije označen kao tajan kod operatera oni će ga stalno slati nama.

Trebate nazvati vašu korisničku službu i objasniti im da je došlo dogreške i da se vaš kontakt utaji. Bilo bi dobro da mi na privatnu poruku pošaljete vaše podatke i sporni kontakt kako bi znali točno o čemu je riječ.

Privatnu poruku možete poslati putem linka na ovom postu.
Uređeno 08.02.2012 22:33:11
0 0
Prije 147 mjeseca
Vjerojatno ;)
Ne znam zašto bi vi opet dobili moje podatke kad sam zahtijevao od Iskona da moje podatke (telefonski broj, adresu stanovanja) ne objavljuju javno, što sam i naveo u njihovoj pristupnici kad sam prelazio na Iskon !?
Znam da niste Vi krivi, no mislim da HT-T-com administracija u ovom slučaju ponovo pravi problem, kao što su mi slali uredno račune dva mjeseca nakon što sam bio odjavljen s njihovih usluga :D

Ništa, kontaktirao sam mailom jučer i Iskon te ćemo vidjeti što oni "kažu" !

U svakom slučaju Vama hvala na promptnom odgovoru a evo, šaljem vam i osobne podatke na pm.

Lp
1 2
Prije 147 mjeseca
Evo provjerio sam što je sa brojem. Broj je utajen ali samo za pretragu po broju. To u biti znači da kada netko upiše tvoj broj u tražilicu ne dobije ništa, ali ako ti netko baš zna ime i prezime (i / ili adresu) i to upiše u tražilicu onda će se izbaciti tvoj broj.

Dosta je to zbunjujuće znam :) - ali operateri zapravo većinom imaju dvije stavke u formularima (postoje varijacije kod svakog operatera) Prva stavka te pita jel hoćeš biti u imeniku. Druga te pita jel želiš da ljudi mogu po broju doći do tvojih podataka.

Naravno možeš utajiti i ovo iz prve stavke - dakle trebaš tražiti da tvoji podaci općenito budu utajeni bez mogućniosti pretrage po bilo kojem podatku.

Nadam se da je sad malo jasnije. Ako nije javi se na privatnu poruku.
Uređeno 09.02.2012 09:28:53
0 0
Prije 147 mjeseca
Hvala šefe ;)
Sve ću srediti s mojim trenutnim providerom Iskonom, pa neka oni s vama obave administrativne poslove, to im je obaveza.

Još jednom hvala na javljanju i ugodan dan želim.

Lp
0 0
Prije 147 mjeseca
Prije tjedan dana moj telefonski oprater je vama poslao zahtjev za uklanjanje mojih podataka iz vašeg imenika.
Koliko dugo vremena treba s vaše strane da se ažurira taj zahtjev?
1 2
Prije 147 mjeseca
Obično treba 1 - 2 radna dana, ali nekad se dogodi da sinkronizacija zakaže usljed tehničkih razloga (sinkroniziramo više o 3 mil kontakata od 12 operatera). Molim te pošalji mi točne podatke i broj o kojem se radi na privatnu poruku pa ću vidjeti o čemu se radi.

Najčešće se radi o ljudskoj greški - u stilu da ti utajiš broj u nekoj podružnici, ali to ne dođe do centralne baze operatera i onda naravno ne dođe do nas :(

Mali dodatak:
Kako znaš sa sigurnošću da je operater poslao zahtjev? Da li su poslali zahtjev na službeni mail ili? To mi je čudna rečenica jer stvari ne funkcioniraju tako. Svaki zahtjev za utaju broja se prvo zapiše u bazi operatera i onda se automatski ili poluautomatski šalje kopija baze prema našem serveru...tako da su pojedinačni zahtjevi iznimno rijetki i gotovo ne postoje.
Uređeno 21.02.2012 09:43:03
0 0
Prije 146 mjeseca
iskreno ,ne razumijem bas kako su se moji podaci nasli u imeniku ali zelim ih ukloniti jer mi to narusava privatnost,kome da se obratim da se to rijesi u sto kracem roku?
0 0
Prije 146 mjeseca
Zasto su u imeniku podaci tvrtki koje vise ne postoje? Konkretno se radi o par obrta koji su likvidirani.
1 2
Prije 146 mjeseca
Što se tiče pitanja uvezi utaje kontakta - ponavljam po 1000 put - Utaju broja je potrebno zatražiti od svog operatera. Mi možemo obrisati kontakt kod nas u Imeniku, ali to zaista nema nikakave koristi jer će sutra opet doći isti kontakt od operatera (ako ga tamo nisu obrisali). Sustav je uređen tako da mi automatski svakih 24 ili 48 sati dobivamo ažurirane baze od cca 20-tak operatera i ako operater pošalje broj mi ga moramo objaviti.

Što se tiče likvidiranih tvrtki - molim vas pošaljite mi podatke na privatnu poruku da provjerim o čemu je riječ. No to nije novost ili iznimka - dobivali smo i kontakte preminulih osoba tako da dobivanje kontakata likvidiranih tvrtki vrlo vjerojatno :)
0 0
Prije 144 mjeseca
Kako da stavim telefonski broj i adresu u imenik tako kad netko nazove 11880 dobije podatke. Ne znam kod kojeg operatera imamo fiksni, jer pitam za firmu, a šef ne zna kod kojeg je operatera....
1 2
Prije 144 mjeseca
Jeste li upisali jedan od brojeva u našu tražilicu i da li ste dobili rezultate?
Možete poslati sve brojeve koje imate(NE NA FORUM NAGO NA PRIVATNU PORUKU - link je pokraj mog imena) pa ćemo mi provjeriti:
a) da li su u imeniku
b) kod kojeg su operatera

Nakon toga će vas netko nazvati i objasniti kako napraviti profil i urediti ga na imenik.hr

Lp

Nakon
0 0
Prije 144 mjeseca
Poštovani. Ja sam kod svog operatera zatražila utaju broja i oni su to napravili prije 3 tjedna ali vidim da je kod vas broj još uvijek prisutan. Pa Vas molim da mi kažete kome da se obratim glede tog problema. Hvala.
1 2
Prije 144 mjeseca
Jedino što mogu savjetovati da tražite odgovorne osobe na višim pozicijama (voditelje odjela) i insistirate na sredjivanju stvari. također možete poslati svoje podatke na privatnu poruku pa mi možemo poslati službeni zahtjev - nažalost naš zahtjev nekada ima manju važnost o vašeg jer mi nismo vlasnici broja :( - ali možemo probati pogurati stvari.
0 0
Prije 99 mjeseci
Poštovani, kraj imena moga supruga je upisan broj mobitela koji uopće nema veze s njim niti je ikada bio njegov. Čak je i adresa stanovanja kraj tog broja kriva. Koga je potrebno u vezi toga kontaktirati? I da napomenem kao i ostali ovdje. Nikad se nije dala dozvola da se bilo kakvi podaci objave.
7 5
Prije 99 mjeseci
Poštovani,
Za promjenu podataka fizičkih osoba trebate se obratiti telekom operateru koji na zahtjev korisnika može napraviti potrebne izmjene, te ispravljene podatke proslijediti prema imenik.hr na javnu objavu.
Ukoliko niste sigurni o kojem se telekom operateru radi možete nam poslati upit sa više detalja na info@imenik.hr
0 0
Prije 88 mjeseci
kako izbrisati se iz imenika.?
0 0
Prije 67 mjeseci
kelley40elizabeth@gmail.com

How are you doing,i am kelley elizabeth From United States i am a military woman please contact me through my email box kelley40elizabeth@gmail.com , i have something important i want to discuss please write to my inbox mail i will tell you all about me
0 0
Prije 50 mjeseci
Zasto je moja adresa tu ? Zasto narusavate privatnost.Molim vas da obrisete to sunce li vam jebem krvavo .Objavite svoje adrese i brojeve pa nek vas judi zajebavu..puj
0 0
Prije 10 mjeseca
Možda da se obratite AZOP-u? Možda oni mogu utvrditi čija je odgovornost i je li u skladu sa svim zakonima
0 0
Prije 10 mjeseca
Poštovani,nemogu vam poslati poruku da obrišete moje podatke iz imenika....kako da vas kontaktiram? Hvala
0 0
Prije 4 mjeseca
Nakon što odaberete online kockarnicu, morat ćete se registrirati i otvoriti korisnički račun. Nakon toga, uplatite novac na svoj račun kako biste mogli igrati [url]https://onlinecasinosrbija.org/kasino-igre/rulet-igrica[/url]. Većina kockarnica nudi različite načine plaćanja, uključujući kreditne kartice, e-novčanike i druge opcije. Odaberite vrstu ruleta: Postoje različite varijante ruleta, uključujući američki rulet, europski rulet i francuski rulet. Svaka od njih ima svoja pravila i karakteristike. Odaberite onu koja vam najviše odgovara. Postavljanje oklada: Nakon što odaberete stol i verziju ruleta, postavite oklade na stol. Možete se kladiti na brojeve, boje ili različite kombinacije. Okretanje kotača: Nakon što postavite oklade, kliknite na gumb za okretanje kotača. Kuglica će se zatim okretati na kotaču, a broj ili boja na kojoj stane određuje ishod runde. Isplata dobitaka: Ako vaše oklade budu ispravne, dobit ćete isplatu prema odgovarajućim kvotama. Isplata će se automatski dodati na vaš račun.
Uredio onlinecasinosrbija "onlinecasinosrbija" o. 01.11.2023 17:55:41
0 0
Prije 2 mjeseca
Poštovani,
Molim da mi date kontakt da vam se javim da maknete podatke od mene i moje supruge sa vašeg imenika.
Operater vam je poslao da ne želimo da se vide i brojevi i adrese, molim da naše podatke kompletno uklonite. Hvala.
0 0
Prije 9 dana
Pretraživanje po broju ne radi, preko imena mogu pronaći svoj broj, ali preko broja ne mogu pronaći svoje ime. Je li problem u meni ili u sistemu?

Izjasni se... šutnja je zlato, ali ne na forumu :)
Pročitajte upute o razgovoru na forumu